music-絕望+憤怨】Man that you fear - Marilyn Manson

原版MV

 

素人吉他清唱版


the ants are in the sugar 

螞蟻們在糖塊裡
the muscles atrophied

 肌肉都萎縮了
we're on the other side, the screen is us and we're t.v.

我們在另一邊,銀幕就是我們,而我們就是T.V.
spread me open,

將我伸展開
sticking to my pointy ribs

戳向我尖利的肋骨的
are all your infants in abortion cribs 

是流產胎兒的嬰兒床中你所有的嬰孩兒
I was born into this 

我出生在這裡
everything turns to shit

 一切變得都是廢話
the boy that you loved is the man that you fear

你愛的那個男孩正是你所畏懼的那個男人
pray until your number,

 祈禱直到你死亡
asleep from all your pain,

在你所有的疼痛中熟睡
your apple has been rotting 

你的蘋果漸漸腐爛
tomorrow's turned up dead 

明天亦開始死亡
i have it all and i have no choice but to 

我擁有一切,而我毫無選擇只能..
i'll make everyone pay and you will see 

 我將會讓每個人付出代價然後你將會看到
you can kill yourself now   

現在你能殺死你自己了
because you're dead

 因為你已經死了
in my mind 

在我的心中
the boy that you loved is the monster you fear 

你愛的那個男孩是你畏懼的怪物
peel off all those eyes and crawl into the dark, 

剝落所有那些眼皮然後緩緩進入黑暗
you've poisoned all of your children to camouflage your scars 

你已經毒害了你所有的孩子來掩飾你的傷疤
pray unto the splinters, pray unto your fear

向碎片祈禱,向你的恐懼祈禱
pray your life was just a dream 

祈禱你的人生只是一個夢想
the cut that never heals   

而傷口從來就沒有痊癒過
pray now baby, pray your life was just a dream  

祈禱吧寶貝,祈禱你的人生只是一個夢想
(I am so tangled in my sins that I cannot escape) 

(我在我的罪惡中如此混亂以至於無法逃脫)
pinch the head off, collapse me like a weed  

將頭掐下,讓我像雜草一樣倒塌
someone had to go this far 

有的人不得不去這個遠方
I was born into this 

 我在這裡出生
everything turns to shit

一切變得都是廢話
the boy that you loved is the man that you fear 

你愛的那個男孩正是你所畏懼的那個男人
peel off all those eyes and crawl into the dark,

 剝落所有那些眼皮然後緩緩進入黑暗
you've poisoned all of your children to camouflage your scars 

你已經毒害了你所有的孩子來掩飾你的傷疤
pray unto the splinters, pray unto your fear

 向碎片祈禱,向你的恐懼祈禱
pray your life was just a dream 

祈禱你的人生只是一個夢想
the cut that never heals 

而傷口從來就沒有痊癒過
pray now baby, pray your life was just a dream 

祈禱吧寶貝,祈禱你的人生只是一個夢想
the world in my hands, there's no one left to hear you scream 

我手中的世界,沒有人會留下聽見你的尖叫
there's no one left for you 

沒有誰會為你留下

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    隱形委員會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()